Měl by prodej i marketing řídit tentýž člověk? Na toto téma již odborníci popsali stohy papíru. Kdybychom to měli shrnout, odpověď by byla: ano, ale Ano: Obě tyto…
Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se…
Mnohé firmy odmítají používat některé osvědčené marketingové strategie,…
Dosažení shody v rozdělování marketingových investic mezi reklamu a…
Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může…
Jedna z pěti malých firem přiznává, že přichází o zákazníky kvůli špatným…
Asociace PR agentur (APRA) a některé velké české firmy připravují Etický…
V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který…
On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů…
Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí…
Společnost Pitney Bowes zabývající se marketingovou komunikací provedla…
Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že…
Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace…