Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jedna hlava lepší než dvě?

Měl by prodej i marketing řídit tentýž člověk? Na toto téma již odborníci popsali stohy papíru. Kdybychom to měli shrnout, odpověď by byla: ano, ale Ano: Obě tyto…

Co Čech, to čtenář reklamního letáku

Článek v rámci předplatného Co Čech, to čtenář reklamního letáku

Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se…

5 tipů pro úspěšný marketing

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro úspěšný marketing

Mnohé firmy odmítají používat některé osvědčené marketingové strategie,…

Spojení marketingu a prodeje

Spojení marketingu a prodeje

Dosažení shody v rozdělování marketingových investic mezi reklamu a…

Komunikace je základ CRM

Článek v rámci předplatného Komunikace je základ CRM

Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může…

Malým firmám chybí péče o zákazníky

Článek v rámci předplatného Malým firmám chybí péče o zákazníky

Jedna z pěti malých firem přiznává, že přichází o zákazníky kvůli špatným…

Chystá se etický kodex PR

Chystá se etický kodex PR

Asociace PR agentur (APRA) a některé velké české firmy připravují Etický…

4 opravdu smrtelné marketingové hříchy

Článek v rámci předplatného 4 opravdu smrtelné marketingové hříchy

V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který…

On-line zákazník si dává pozor

Článek v rámci předplatného On-line zákazník si dává pozor

On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů…

CRM není zákaznický servis

Článek v rámci předplatného CRM není zákaznický servis

Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí…

Direct marketing pro každého

Direct marketing pro každého

Společnost Pitney Bowes zabývající se marketingovou komunikací provedla…

Program zákaznické loajality nejen pro velké firmy

Program zákaznické loajality nejen pro velké firmy

Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že…

Desatero efektního PR

Článek v rámci předplatného Desatero efektního PR

Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace…

Výpis 742754 z celkem 995