Titulek tvoří nedílnou součást marketingových sdělení. V marketingové komunikaci hraje dokonce zásadní roli. Čte jej totiž v průměru pětkrát více lidí než zbývající…
Měl by prodej i marketing řídit tentýž člověk? Na toto téma již odborníci…
Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se…
Mnohé firmy odmítají používat některé osvědčené marketingové strategie,…
Dosažení shody v rozdělování marketingových investic mezi reklamu a…
Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může…
Jedna z pěti malých firem přiznává, že přichází o zákazníky kvůli špatným…
V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který…
On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů…
Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí…
Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že…
Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí,…
V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější…