Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Umění říkat "ne"

Značka vyčleňuje společnost či produkt od většiny ostatních konkurentů - značek. A právě diferenciace prezentuje jedinečný názor, styl či hlas, který mohou vzít…

Jak vyčnívat z davu

Článek v rámci předplatného Jak vyčnívat z davu

V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat…

Barva je základ

Barva je základ

Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení…

Zákaznická komunikace: E-mail je záležitostí důvěry

Zákaznická komunikace: E-mail je záležitostí důvěry

Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických…

Na živo, nebo samoobslužně?

Článek v rámci předplatného Na živo, nebo samoobslužně?

Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné…

Top 8 marketingových a prodejních strategií

Článek v rámci předplatného Top 8 marketingových a prodejních strategií

Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké…

Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska

Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se…

Pět základních marketingových chyb

Článek v rámci předplatného Pět základních marketingových chyb

Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen…

Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

Článek v rámci předplatného Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti…

Deset nenákladných marketingových rad

Deset nenákladných marketingových rad

Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních…

IT a zákaznická loajalita

Článek v rámci předplatného IT a zákaznická loajalita

Zákazníci nemají rádi překvapení. Jejich loajalita naopak závisí na…

Řízení dat a predikce zákaznického chování

Článek v rámci předplatného Řízení dat a predikce zákaznického chování

Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých…

Základy vícekanálové komunikace

Článek v rámci předplatného Základy vícekanálové komunikace

Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály.…

Výpis 430442 z celkem 618