Značka vyčleňuje společnost či produkt od většiny ostatních konkurentů - značek. A právě diferenciace prezentuje jedinečný názor, styl či hlas, který mohou vzít…
V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat…
Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení…
Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických…
Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné…
Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké…
Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se…
Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen…
Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti…
Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních…
Zákazníci nemají rádi překvapení. Jejich loajalita naopak závisí na…
Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých…
Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály.…