Firemní marketingové materiály musí zaujmout pozornost potenciálních zákazníků natolik, aby byli ochotni zajímat se o konkrétní produkty či služby. Měly by…
V posledních letech se i v naší zemi vydává více peněz na charitu a tzv.…
Pro mnoho neziskových organizací je marketing téměř neznámý koncept. Měly…
Firmy často hovoří o tom, že nejlepšími nástroji pro ovlivňování…
Prosincový průzkum agentury Factum Invenio odhalil, že telemarketing je…
Dnešní zákazník si žádá koordinaci komunikačních kanálů a s firmami, které…
S rozvojem e-komerce se v nových rozměrech vynořují některé zásadní…
Marketing má zcela jasný cíl přilákat konkrétní firmě co nejvíce lidí.…
Firmy často oslovují potenciální zákazníky e-mailem, mimo jiné proto, že se…
Teoretici popisují transformaci zákaznického střediska na ziskové…
Úspěšnost firem závisí do značné míry na síle jejich obchodních značek.…