Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být příjemné a stručné, aby dokázaly zaujmout pozornost zákazníků. Zmatené slogany sice upoutají…
Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy…
Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů…
Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě…
Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…
Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…
Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají…
Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak…
Z historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby…
V souvislosti se zhoršením ekonomických podmínek ve Spojených státech se…
Podnikatelé věnují obrovskou pozornost mechanismům marketingu. Navštěvují…