Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Velký slogan, velké peníze

Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být příjemné a stručné, aby dokázaly zaujmout pozornost zákazníků. Zmatené slogany sice upoutají…

Více kanálů, více problémů

Článek v rámci předplatného Více kanálů, více problémů

Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy…

Protože hlemýžď ryje do skla

Protože hlemýžď ryje do skla

Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů…

Olympiáda v marketingové komunikaci

Článek v rámci předplatného Olympiáda v marketingové komunikaci

Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě…

Role blogu v marketingu

Článek v rámci předplatného Role blogu v marketingu

Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…

Úspěch si žádá silná slova

Úspěch si žádá silná slova

Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…

Abstraktní tvar vítězí

Článek v rámci předplatného Abstraktní tvar vítězí

Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají…

Pět rad pro kreativnější marketing

Článek v rámci předplatného Pět rad pro kreativnější marketing

Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak…

Budoucí marketingové koncepty

Článek v rámci předplatného Budoucí marketingové koncepty

Z historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby…

Co je MRM?

Co je MRM?

Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) se…

Ujasněte si marketing

Článek v rámci předplatného Ujasněte si marketing

Řada firem se potýká s tradičními způsoby obchodního plánování a…

Pět pilířů marketingu

Článek v rámci předplatného Pět pilířů marketingu

V souvislosti se zhoršením ekonomických podmínek ve Spojených státech se…

Nešlapejte si po marketingu

Nešlapejte si po marketingu

Podnikatelé věnují obrovskou pozornost mechanismům marketingu. Navštěvují…

Výpis 469481 z celkem 618