Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Reklama po evropsku

Volný pohyb zboží a služeb po jednotném evropském trhu předpokládá i možnost rozvíjet celoevropské reklamní kampaně. Právo EU chápe reklamu jako nástroj informování…

Jak na firemní design

Článek v rámci předplatného Jak na firemní design

Design je důležitou součástí každé značky od webových stránek, katalogů a…

Budování značky na správných místech

Článek v rámci předplatného Budování značky na správných místech

V procesu budování obchodní značky se nabízí myšlenka investovat do všech…

Reklamní guláš

Reklamní guláš

Reklamní průmysl prochází jedním z nejchaotičtějších období své historie.…

Jestli to nebude láska

Článek v rámci předplatného Jestli to nebude láska

Stále častěji se ozývají hlasy, že zákazníci jsou nestálí, nezajímá je…

Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

Článek v rámci předplatného Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty,…

Zákazníkocentrismus

Článek v rámci předplatného Zákazníkocentrismus

Obchodní a marketingoví specialisté hovořící o firemních strategiích…

Reklama a DPH

Reklama a DPH

Vstup České republiky do EU přinesl změny v oblasti DPH. Tyto změny se…

Méně může být více

Článek v rámci předplatného Méně může být více

Reklamy dnes nalezneme všude, od médií a dopravních prostředků až po…

Čeká nás útok reklamních SMS?

Čeká nás útok reklamních SMS?

Přední evropští odborníci na marketing se shodují, že klasické inzeráty už…

Rodina se rozhoduje společně

Článek v rámci předplatného Rodina se rozhoduje společně

Manželství je jako firma. V rodinách se velmi rychle prosazuje demokracie a…

Kde pokulhává PR

Článek v rámci předplatného Kde pokulhává PR

Je oblast public relations připravena vstoupit do světa globální…

Co dokáže zákaznický časopis

Článek v rámci předplatného Co dokáže zákaznický časopis

Aktuální výzkumy potvrzují, že kvalitní zákaznické časopisy dokáží udržet,…

Výpis 495507 z celkem 618