Zákon o regulaci reklamy popisuje reklamu jako oznámení, předvedení či jiné prezentace, šířené zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské…
Soukromí zákazníků se stalo velmi důležitou otázkou nejen v Severní…
Přístup podniků k vytváření on-line samoobslužných řešení pro komunikaci se…
Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v…
Prezident Bush právě podepsal federální zákon, který podle některých…
Vizuální aspekty značek byly dosud považovány za dekorace vytvořené určitou…
Nejnovější čísla ukazují, že 45 procent e-mailů představuje spam. Denně…
Většina firem pokládá stížnosti zákazníků za primární zdroje celofiremních…
Nábytkový řetězec Ikea právě vyzkoušel inovační přístup k hledání skvělých…
Americký Do Not Call Registry a další restrikce zejména v podobě…
Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a…
Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich…