Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pět tipů pro tiskové zprávy

Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Článek proto představuje pět jednoduchých kroků, kterých mohou podniky…

Páni!

Článek v rámci předplatného Páni!

V oblasti obchodu se v současné době stále častěji hovoří o tzv. Wow…

Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích

Článek v rámci předplatného Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích

I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její…

Připravte se na média

Článek v rámci předplatného Připravte se na média

Odborníci se shodují na tom, že ještě stále existuje celá řada vedoucích…

Co takhle interní marketingový průzkum?

Článek v rámci předplatného Co takhle interní marketingový průzkum?

Pro podniky je v dnešní době stále složitější nahlížet na sebe sama očima…

Hnědé krávy, sem tam fialová

Článek v rámci předplatného Hnědé krávy, sem tam fialová

Svět je plný nudných všedních věcí, kterých si lidé nijak zvlášť nevšímají.…

Lze využít MMS ve firmách pro reklamace?

Článek v rámci předplatného Lze využít MMS ve firmách pro reklamace?

V listopadu 2002 byla zveřejněna marketingová studie s názvem Pozice…

Firemní počítačové hry jako marketingový nástroj

Článek v rámci předplatného Firemní počítačové hry jako marketingový nástroj

On-line počítačové hry již dávno neslouží jako pouhá zábava jejich hráčů.…

Jak vytvořit elektronickou mediální strategii

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit elektronickou mediální strategii

Média jsou hybnou silou moderní společnosti. Bez nich by mnoho lidských…

Testujte své marketingové databáze

Článek v rámci předplatného Testujte své marketingové databáze

Marketingová databáze je v moderní době základem veškerých marketingových…

Dvanáct moderních marketingových tipů

Článek v rámci předplatného Dvanáct moderních marketingových tipů

Marketingové strategie se v současném obchodním světě velmi rychle a často…

Marketingová sdělení - katastrofě lze předejít

Marketingová sdělení - katastrofě lze předejít

Domníváte se, že ztrátami v důsledku špatných a nefunkčních marketingových…

Autoritativní management značky

Článek v rámci předplatného Autoritativní management značky

Mnohé moderní společnosti se ve svém rozvoji soustřeďují výhradně na…

Výpis 547559 z celkem 618