Obchodní jméno by mělo firmě sloužit jako symbol pro její výrobky či služby. Zároveň by mělo mít i relevantní význam. Je to nejjadrnější vyjádření firemní značky,…
Ti, kdo se pustí do e-mailového marketingu, se musí potýkat s relativně…
Jednoduchá diskusní fóra byla jedněmi z prvních internetových aplikací a…
Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji,…
Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…
Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…
Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…
Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…
Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…
Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…
Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…
Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…