Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět, jaká je situace v podniku z hlediska vztahů k zákazníkovi a péči o něj. Lze odpovídat pouze…
Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení;…
Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za…
Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se…
Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát…
Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo…
Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše…
Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až…
Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…
Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…
Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na…
První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…
CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který…