Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Řízení adres v newsletterech

Webové a e-mailové adresy představují zvláštní výzvu pro autory elektronických newsletterů. Většinu příjemců otravuje, když jsou nuceni adresy obsažené v textu…

Není logo jako logo

Článek v rámci předplatného Není logo jako logo

Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem…

Jak moc je příliš?

Článek v rámci předplatného Jak moc je příliš?

Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy…

Tři mýty o identitě značky

Tři mýty o identitě značky

Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí…

Lišit se a dominovat

Lišit se a dominovat

Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct…

Jak jsem potkal zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak jsem potkal zákazníky

Většina z vás dobře ví, že náklady na mediální prezentaci firem rok od roku…

Zelená pro rozpoznávání hlasu

Zelená pro rozpoznávání hlasu

Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb…

Jak začít s marketingem a PR

Jak začít s marketingem a PR

Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které…

Automatizace versus personalizace

Článek v rámci předplatného Automatizace versus personalizace

Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na…

Když píše rozhořčený zákazník

Když píše rozhořčený zákazník

V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování…

Jeden kanál je málo

Článek v rámci předplatného Jeden kanál je málo

Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více…

Zákaznická střediska a koučing manažerů

Zákaznická střediska a koučing manažerů

Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím…

Pět nejčastějších chyb firemního webu

Pět nejčastějších chyb firemního webu

Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování.…

Výpis 417429 z celkem 618