Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích

Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com přinesl několik rad, jak můžete zlepšit svou taktiku prodeje. 1) Zjistěte si, co říkáte a…

Článek v rámci předplatného Jak získat důvěru během telefonátu

Přípravy, které učiníte předtím, než vytočíte klientovo číslo, nejsou to…

Článek v rámci předplatného Neodkládejte nepříjemné telefonáty

Telefonní kontakt s klienty je stále důležitou součástí vaší kariéry.…

Článek v rámci předplatného Jak na cold calling?

Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může…

Článek v rámci předplatného Pět chyb telefonního prodeje

V telefonním rozhovoru s potenciálním klientem máte pouze a jenom jeden…

10 tipů na efektivní monitoring kvality hovorů v call centru

Monitoring kvality hovorů v call centru není jenom o peskování zaměstnanců…

Slovníček zaměstnance call centra

Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je…

Ing. Zdeněk Mahler, EDUCATIO MAHLER, s.r.o.

Akvizice, telefonáty potenciálním klientům a další obchodníkovy noční můry

„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní…

Článek v rámci předplatného 5 nápadů, jak oživit jednotvárnou práci v call centru

Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem…

Článek v rámci předplatného 15 tipů, jak zkrátit průměrný čas telefonátů v call centru

CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně…

Článek v rámci předplatného 20 nejlepších tipů pro telemarketéry

Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi…

Článek v rámci předplatného Jak překonat obavy z volání neznámým lidem

Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená…

Jak donutit zákazníky, aby vám skutečně volali zpět?

Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…

Výpis 118130 z celkem 174