Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Desatero telemarketéra

Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se měl držet každý, kdo chce v telefonickém prodeji dosahovat výše než jen na průměrné…

Jak zlepšit úspěšnost prodejů v call centru

Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen…

Jak povzbudit energii telefonistů

Víte, jak můžete nejlépe povzbudit motivaci vašich telefonních operátorů?…

Vytěžte maximum z "cold calls"

Snad každý předem nesjednaný telefonát za účelem prodeje nebo navázání…

Článek v rámci předplatného Jak zlepšit pracovní morálku v kontaktním centru

Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…

Článek v rámci předplatného Pár tipů, jak uspět při prodejním telefonátu

Snad nikdo to nemá rád, obtěžuje nás to a často se s tím setkáme v ty…

Článek v rámci předplatného Volání naslepo může být zábavné

Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci.…

Článek v rámci předplatného Jak ztratit obchod díky vzkazu v hlasové schránce

Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na…

icon 10 kroků k lepšímu řízení výkonnosti v call centru

Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center.…

8 důvodů, proč se prodejcům nechce do telefonování

Prodejní telefonáty jsou pravidelnou součástí práce prodejců. Někdy se jim…

Jste nervózní z telefonování?

Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z …

Telefonování naslepo: Jak na to?

Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme…

Prodejci, nemějte strach z telefonování naslepo!

Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však…

Výpis 131143 z celkem 174