Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro firmu i její zákazníky. Je však třeba provádět je správně. Článek shrnuje tři nejdůležitější…
První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…
Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…
Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…
Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…
Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s…
I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se…
Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…
Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…
Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté…
Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…
Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…
Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…