Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?

V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy opět stabilizují. Co se změní pro skupinu firemních klientů? Budou…

Článek v rámci předplatného 5 nápadů pro personalizovaný zákaznický zážitek

Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je…

Článek v rámci předplatného Jak uzavřít obchod s klientem na dálku i v nejisté době

V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli…

Článek v rámci předplatného Jak nastavit live chat pro vaše B2B zákazníky

Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními…

Článek v rámci předplatného Zůstaňte ve spojení i na dálku - vyzkoušejte Google Hangouts

Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její…

Článek v rámci předplatného Základní pravidla telefonního prodeje

Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom…

Článek v rámci předplatného 9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru

Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný…

Článek v rámci předplatného Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje dobře

Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…

Článek v rámci předplatného Vybudujte si sebevědomí v telefonním prodeji v 5 krocích

Kontaktování potenciálních zákazníků po telefonu je běžnou praxí u většiny…

Článek v rámci předplatného Prodej po telefonu: Jak zaujmout klienta v první větě

Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale…

Článek v rámci předplatného 4 předsevzetí kontaktních center pro rok 2019

Začal nový rok a je čas začít aktivně pracovat na předsevzetích, která jsme…

Článek v rámci předplatného Jak si získat důvěru klienta po telefonu

Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se…

Osm inovativních nápadů pro zlepšení výkonu pracovníků call centra

Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje…

Výpis 2739 z celkem 174