V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy opět stabilizují. Co se změní pro skupinu firemních klientů? Budou…
Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je…
V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli…
Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními…
Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její…
Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom…
Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný…
Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…
Kontaktování potenciálních zákazníků po telefonu je běžnou praxí u většiny…
Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale…
Začal nový rok a je čas začít aktivně pracovat na předsevzetích, která jsme…
Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se…
Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje…