V tomto článku vám přiblížíme ty nejefektivnější tipy, jak v krátkém čase vylepšit produktivitu a efektivitu vašeho telefonního kontaktního centra.
Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné.…
Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…
Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát…
I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často…
Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu…
Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…
Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…
Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy…
Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě…
„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši…
Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými…
Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…