Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se zákazníky. To především zajímalo čtenáře portálu www.salesnews.cz v právě uplynulém roce 2017. Do…
Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…
Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny…
Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…
Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom…
Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…
Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami…
Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…
Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání…
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Je to jednoduché. Čím více sebevědomí při telefonování máte, tím větší…
I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…
Prodej je neustálý boj. Při nabízení služeb nebo produktů se obchodníkům…