Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž zvyklé zajímat se především o výrobní problémy a věří, že je ve stále tvrdší konkurenci…
V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti…
Britský list RSA Direct a mezinárodní společnost Harte-Hanks uspořádaly…
Dnešní mladí spotřebitelé využívají ve svém mladém věku více technologií…
Pondělky zůstanou i v nadcházející vánoční sezóně nejvytíženějšími dny z…
Tomáš Baťa se po listopadovém převratu v naší zemi stal symbolem naděje…
Agentura na průzkum trhu Datamar upořádala šetření, v němž se zmařila na…
Dubové kolíky, česnek ani krucifix proti nim nepomáhají. Pokud chcete…
Anglický pojem customer insight označuje důslednou koncentraci na potřeby…
V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (…
Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je…