Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 2006 - rok služeb v CRM

V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti péče o zákazníky pomocí CRM. Bude to rok plný výzev, protože řada softwarových společností…

Růst CRM v Evropě nebude tak závratný

Článek v rámci předplatného Růst CRM v Evropě nebude tak závratný

Britský list RSA Direct a mezinárodní společnost Harte-Hanks uspořádaly…

První technologicky všestranná generace spotřebitelů

První technologicky všestranná generace spotřebitelů

Dnešní mladí spotřebitelé využívají ve svém mladém věku více technologií…

Pondělí je den on-line nákupů

Pondělí je den on-line nákupů

Pondělky zůstanou i v nadcházející vánoční sezóně nejvytíženějšími dny z…

Článek v rámci předplatného Tomáš Baťa věděl, jak na marketing

Tomáš Baťa se po listopadovém převratu v naší zemi stal symbolem naděje…

Nejúspěšnější české značky

Nejúspěšnější české značky

Agentura na průzkum trhu Datamar upořádala šetření, v němž se zmařila na…

Démoni marketingového měření

Článek v rámci předplatného Démoni marketingového měření

Dubové kolíky, česnek ani krucifix proti nim nepomáhají. Pokud chcete…

Customer Insight

Článek v rámci předplatného Customer Insight

Anglický pojem customer insight označuje důslednou koncentraci na potřeby…

PLM jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti

PLM jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti

V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (…

Stín zákazníka

Článek v rámci předplatného Stín zákazníka

Nová studie University of Alberta odhaluje, jak jednoduše ovlivnitelní…

Nevýděleční z kola ven

Nevýděleční z kola ven

Ne každý zákazník se vám vyplatí. Pokud na některých zákaznících…

Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru

Článek v rámci předplatného Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru

Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je…

Jak na on-line průzkumy

Článek v rámci předplatného Jak na on-line průzkumy

Současné vysoce konkurenční prostředí si žádá od firem rychlé jednání při…

Výpis 586598 z celkem 687