Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak na on-line průzkumy

Současné vysoce konkurenční prostředí si žádá od firem rychlé jednání při vytváření zákaznických programů. Doposud se věnovala pozornost téměř výhradně výběru a…

Nastupuje starší generace

Článek v rámci předplatného Nastupuje starší generace

Generace současných padesátníků se začíná výrazně odlišovat od svých…

Vlastní, nebo cizí trh?

Článek v rámci předplatného Vlastní, nebo cizí trh?

Expanze vbyznysu může nastat dvěma způsoby rozvojem vlastního trhu nebo…

Češi a značkové zboží

Článek v rámci předplatného Češi a značkové zboží

Společnost Factum Invenio provedla opakovaný výzkum postojů českých…

Jak vylepšit marketingový plán

Článek v rámci předplatného Jak vylepšit marketingový plán

Marketingové plánování je velice důležité, zároveň však také velmi obtížné.…

10 marketingových procesů 21. století

Článek v rámci předplatného 10 marketingových procesů 21. století

Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené…

Co Čech, to čtenář reklamního letáku

Článek v rámci předplatného Co Čech, to čtenář reklamního letáku

Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se…

Opáčko z marketingové analýzy

Opáčko z marketingové analýzy

Dříve, než začnete vytvářet marketingovou strategii, měli byste provést…

Reklamní průmysl poroste pomaleji

Článek v rámci předplatného Reklamní průmysl poroste pomaleji

Letošní rok zaznamená reklamní průmysl slabší růst ve srovnání s…

4 opravdu smrtelné marketingové hříchy

Článek v rámci předplatného 4 opravdu smrtelné marketingové hříchy

V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který…

Budoucnost komunikace s agenturami v 10 krocích

Budoucnost komunikace s agenturami v 10 krocích

Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se…

Nepleťte si strategii a taktiku

Nepleťte si strategii a taktiku

Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho…

Kreativita až v druhé řadě

Článek v rámci předplatného Kreativita až v druhé řadě

Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu…

Výpis 599611 z celkem 688