Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Vnímání je realita

Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech spokojenosti, které pravidelně pořádáte s důvěrou, že odhalí problémy. Spoléhat na tyto…

E-mailový marketing - rozhoduje prvních 48 hodin

E-mailový marketing - rozhoduje prvních 48 hodin

Příště, až budete rozesílat reklamní e-maily, mějte na paměti, že pro…

Proč se hnát za loajalitou?

Článek v rámci předplatného Proč se hnát za loajalitou?

V dnešní době zavedla téměř každá firma speciální program pro zachování…

Marketingová strategie by měla zahrnovat internet

Článek v rámci předplatného icon Marketingová strategie by měla zahrnovat internet

Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou…

Volání k odpovědnosti

Článek v rámci předplatného Volání k odpovědnosti

V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní…

Internet ničí papírové katalogy

Článek v rámci předplatného Internet ničí papírové katalogy

Analýza mezinárodní společnosti Mintel potvrdila, že nakupování pomocí…

Konec nekalým obchodním praktikám

Článek v rámci předplatného Konec nekalým obchodním praktikám

Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou…

Call centra a optimalizace pracovních sil

Call centra a optimalizace pracovních sil

Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…

11 zásadních marketingových chyb malých firem

Článek v rámci předplatného 11 zásadních marketingových chyb malých firem

Malé firmy i profesionálové na volné noze mohou zvýšit úspěšnost svého…

Nejen angličtina světem vládne

Článek v rámci předplatného Nejen angličtina světem vládne

Na světě žije více než šest miliard lidí ve více než dvou stech zemích a 24…

Deset mýtů o inovacích v IT a managementu

Článek v rámci předplatného Deset mýtů o inovacích v IT a managementu

Firmy se často nenechají ovlivnit novými trendy dříve, než si přečtou…

Rozpočtujeme marketingovou komunikaci

Rozpočtujeme marketingovou komunikaci

V uplynulých desetiletích se marketing zaměřoval zejména na pochopení…

Chyby v řízení ziskovosti zákazníků

Chyby v řízení ziskovosti zákazníků

Používání IT systémů k lepšímu pochopení možností maximalizace zisků z…

Výpis 612624 z celkem 688