Marketing - zprávy z HR

Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela

Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale samozřejmě doslova není. A co je důležitější, když se klient mýlí, neměli bychom pouze…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností zákaznického servisu, které zajistí loajální klientelu

Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a…

Je váš zákaznický servis v dobré kondici?

Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si…

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného icon 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?

Několik strategií pro zvýšení spokojenosti klientů

Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…

Jak by měl vypadat ideální zákaznický servis?

Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…

Článek v rámci předplatného Pravidla online chatu se zákazníky

Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více…

Článek v rámci předplatného Manuál pro ty, kterým se povedla velká bota v zákaznickém servisu

Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…

Stačí 3 kroky a již nikdy nezažijete naštvaného klienta

Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…

Článek v rámci předplatného Deset inspirativních citátů o zákaznických službách

Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti.…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak klientům zjednodušit život

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…

Článek v rámci předplatného 6 vět, kterými dáte najevo empatii

Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…

Výpis 118130 z celkem 445