Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více klientů žádá možnost jednat s pracovníky zákaznického servisu přes chat. A stejně tak tuto…
Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…
Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti.…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…
Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý…
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…
V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes…
Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…