Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Nekonvenční způsoby, jak proniknout do smýšlení klientů

Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým klientům. Průzkumy trhu, skupinová šetření, dotazníky či analýzy dat chování klientů, to…

Článek v rámci předplatného Náš zákazník, náš pán. Je to skutečně tak?

Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace…

Článek v rámci předplatného Je váš zákaznický servis v troskách? 5 kroků k okamžitému zlepšení

Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…

Článek v rámci předplatného 4 zásady call centra moderní doby

Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe…

Článek v rámci předplatného Více empatie do zákaznického servisu

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen…

Článek v rámci předplatného Marketing 2017: Blokování reklam a zákaznická zkušenost

Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále…

Článek v rámci předplatného 8 kroků k získání loajální klientely

Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci…

Článek v rámci předplatného 6 znamení, že váš zákaznický servis potřebuje zlepšit

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…

Článek v rámci předplatného 4 trendy, které budou dominovat call centrům v roce 2017

Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…

Článek v rámci předplatného Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy?

Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…

Článek v rámci předplatného Co dělá skvělý zákaznický servis?

Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného icon Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií

Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…

Článek v rámci předplatného 3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017

Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…

Výpis 157169 z celkem 451