Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní tým je jednou nutností. Druhou nezbytností, důležitou hlavně k…
Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš…
Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce…
Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi…
Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…
Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se…
Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů.…
Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku…
Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte…