Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak předejít naštvání klientů

Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned několikanásobného selhání zákaznického servisu. Nedokázal…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak mít méně nespokojených zákazníků

Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je…

Článek v rámci předplatného Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka

Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…

Článek v rámci předplatného 5 základních věcí, díky kterým vás klienti neopustí

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné…

Článek v rámci předplatného 6 kroků k vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka

Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s …

Článek v rámci předplatného 6 nápadů, jak zapůsobit na klienta

Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta…

Článek v rámci předplatného 3 kroky ke spokojeným zákazníkům

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

Článek v rámci předplatného 5 faktorů, které nejvíce ovlivňují rozhodování zákazníků

Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak postupovat, když se klient rozčílí

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…

Článek v rámci předplatného Příprava dotazníku spokojenosti zákazníků: Na co si dát pozor

Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš…

Článek v rámci předplatného Dostaňte maximum z interakcí se zákazníky

Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce…

Článek v rámci předplatného Nenechte klienty snadno odejít ke konkurenci

Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak udělat vaši značku osobnější

Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…

Výpis 183195 z celkem 451