Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 kroky ke spokojeným zákazníkům

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní tým je jednou nutností. Druhou nezbytností, důležitou hlavně k…

Článek v rámci předplatného 5 faktorů, které nejvíce ovlivňují rozhodování zákazníků

Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak postupovat, když se klient rozčílí

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…

Článek v rámci předplatného Příprava dotazníku spokojenosti zákazníků: Na co si dát pozor

Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš…

Článek v rámci předplatného Dostaňte maximum z interakcí se zákazníky

Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce…

Článek v rámci předplatného Nenechte klienty snadno odejít ke konkurenci

Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak udělat vaši značku osobnější

Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…

Článek v rámci předplatného Chat v číslech: Krátká historie a důvody, proč jej používat

Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se…

Článek v rámci předplatného Platí stále rčení "Náš zákazník, náš pán"?

Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před…

Článek v rámci předplatného Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…

Článek v rámci předplatného Celosvětové trendy v zákaznickém servisu pro rok 2016

Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů.…

Článek v rámci předplatného Za málo peněz hodně muziky: Excelentní zákaznický servis za nízké náklady

Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků, díky kterým vyřešíte každou zákaznickou stížnost

Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte…

Výpis 183195 z celkem 445