Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené šetření v rámci firmy, dotazníky), často bývají ze své podstaty negativní. Za tímto faktem…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám…
Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit…
Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k …
V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli…
V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i…
Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na…
Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je…
Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné…
Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s …
Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta…