Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Komentáře k vašemu produktu: Jak jich využít ve váš prospěch

Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené šetření v rámci firmy, dotazníky), často bývají ze své podstaty negativní. Za tímto faktem…

Článek v rámci předplatného Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…

Článek v rámci předplatného 5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta

Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám…

Článek v rámci předplatného Co neříkat klientovi, i když je to pravda

Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit…

Článek v rámci předplatného Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka?

Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k …

Článek v rámci předplatného 4 tipy pro prohloubení vztahu mezi klientem a společností

V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli…

Petr Mečíř, lektor 1. VOX a.s.

Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak předejít naštvání klientů

Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak mít méně nespokojených zákazníků

Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je…

Článek v rámci předplatného Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka

Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…

Článek v rámci předplatného 5 základních věcí, díky kterým vás klienti neopustí

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné…

Článek v rámci předplatného 6 kroků k vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka

Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s …

Článek v rámci předplatného 6 nápadů, jak zapůsobit na klienta

Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta…

Výpis 170182 z celkem 445