Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním kamenem zákaznického servisu a zároveň klíčem ke spokojenosti…
Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou…
Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem…
Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s …
Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam…
Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i…
Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti…
V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma…
Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci…
Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo,…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého…
Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami…