Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Chat v číslech: Krátká historie a důvody, proč jej používat

Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se o komunikační kanál par excellence, protože v sobě, jak se dozvíte v článku serveru ICMI.…

Článek v rámci předplatného Platí stále rčení "Náš zákazník, náš pán"?

Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před…

Článek v rámci předplatného Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…

Článek v rámci předplatného Celosvětové trendy v zákaznickém servisu pro rok 2016

Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů.…

Článek v rámci předplatného Za málo peněz hodně muziky: Excelentní zákaznický servis za nízké náklady

Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků, díky kterým vyřešíte každou zákaznickou stížnost

Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte…

Článek v rámci předplatného Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …

Článek v rámci předplatného 4 zásady vytvoření úspěšného věrnostního programu

Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k bezproblémovému vztahu s klientem

Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem…

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro vybudování klientské komunity

Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s …

Článek v rámci předplatného 8 tipů, jak zvýšit spokojenost zákazníků

Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi

Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i…

Článek v rámci předplatného Vyplatí se zákazník, či ne?

Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti…

Výpis 196208 z celkem 451