Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky

Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na dotazy nebo snižujte závažnost jeho problémů. Zákazníci potřebují být vyslyšeni a pochopeni.…

Článek v rámci předplatného Osvěžte svůj přístup k zákazníkům

Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a…

Richard Páleník

Chcete vedieť, či vás vaši zákazníci majú radi? Spýtajte sa ich

Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím…

Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah

I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…

Článek v rámci předplatného 5 důvodů, proč se účastnit veletrhů

Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy…

Článek v rámci předplatného Zefektivněte své obchodní cesty

Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty,…

Richard Páleník

Hlas zákazníka, hlas Boží

Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších…

Článek v rámci předplatného Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní…

5 tipů, jak získat ztracené zákazníky zpět

Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý…

Článek v rámci předplatného 5 situací, kdy je nejlepší ukončit spolupráci

Máte ze spolupráce s klientem, který si vás najal, špatný pocit? Důvodů…

Článek v rámci předplatného Vytvořte nabídku skutečně na míru

Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje…

Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2015

Zajímá vás, jaké trendy budou provázet zákaznické služby v letošním roce?…

Jak si říct o doporučení

Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami,…

Výpis 222234 z celkem 451