Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý…
Máte ze spolupráce s klientem, který si vás najal, špatný pocit? Důvodů…
Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje…
Zajímá vás, jaké trendy budou provázet zákaznické služby v letošním roce?…
Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami,…
Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči…
K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci…
Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob,…
Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné.…
I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině…
Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti…