Marketing - zprávy z HR

Hlas zákazníka, hlas Boží

Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších obchodných informácií. Fakt, že „šepkaná“ medzi zákazníkmi zásadne ovplyvňuje dlhodobý…

Článek v rámci předplatného Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní…

5 tipů, jak získat ztracené zákazníky zpět

Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý…

Článek v rámci předplatného 5 situací, kdy je nejlepší ukončit spolupráci

Máte ze spolupráce s klientem, který si vás najal, špatný pocit? Důvodů…

Článek v rámci předplatného Vytvořte nabídku skutečně na míru

Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje…

Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2015

Zajímá vás, jaké trendy budou provázet zákaznické služby v letošním roce?…

Jak si říct o doporučení

Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami,…

Nabídněte zákazníkům něco navíc

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči…

Článek v rámci předplatného Předpoklady kvalitního zákaznického servisu

K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci…

5 způsobů, jakými můžete prodávat

Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob,…

Článek v rámci předplatného Jak přimět zákazníky, aby se vraceli zpět

Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné.…

4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout

I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?

Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti…

Výpis 222234 z celkem 445