Marketing - zprávy z HR

Jak si udělat reklamu a získat více zákazníků od konkurentů

Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je pravděpodobné, že trh už je rozdělen, a tak pro jejich získání bude třeba vyvinout extra úsilí. Když…

Článek v rámci předplatného 3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat

Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu…

Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte.…

Proč během prodejů používat videa

Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů…

Článek v rámci předplatného Proměňte spokojené zákazníky v ty, kteří vás budou vyzdvihovat

Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní…

Richard Páleník

Digitálny kanál - koniec klasického retailu?

Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak poděkovat zákazníkům

Zákazníci jsou nejcennější součástí vaší obchodní kariéry. Vy to…

Článek v rámci předplatného Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka

Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik…

Co neříkat během telefonního rozhovoru s klientem

Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům…

3 věci, které zákazníkovi v žádném případě neříkejte

Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit…

Richard Páleník

Náš zákazník, náš pán. Konečně?

Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom…

5 důvodů, proč zákazník neodpovídá na vzkazy a jak s nimi naložit

Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat…

Nabídněte zákazníkovi lepší zkušenost

Jedním z důležitých předpokladů obchodního úspěchu je zlepšování zkušenosti…

Výpis 235247 z celkem 445