Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 tipy na jednání s problémovými zákazníky

Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší straně nebo ne, rady zveřejněné na serveru Forbes.com se vám budou hodit. 1) Nechte…

Článek v rámci předplatného Zvládněte negativní recenze

Někdy se vám může stát, že klient nebude spokojen s vaším produktem nebo…

Článek v rámci předplatného Zvyšujte důvěru svých klientů

Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal…

Nazapomínejte na zákaznické reference

Hodnocení zákazníků působí na vaše podnikání v mnoha směrech. Ovlivňuje…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak být důvěryhodným prodejcem

Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní…

Předejděte nespokojenosti zákazníků

Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost…

Článek v rámci předplatného Podpořte loajalitu svých zákazníků

Už jste asi slyšeli o tom, že získávání nových klientů stojí víc peněz než…

Chcete, aby se k vám klient pravidelně vracel? Zaveďte službu předplatného

Chcete, aby se zákazníci opakovaně vraceli k vašemu produktu? Nejsnazší…

Co s klientem, který neodpovídá?

Stává se vám někdy, že řešíte obchod, který vypadá nadějně, ale klient…

Článek v rámci předplatného Vytvořte obchodní strategii na míru klientovi

Chcete překonat konkurenci? Poskytněte svým zákazníkům obchodní a…

Snižte množství odmítnutých telefonátů

Někteří lidé nemají rádi obchodní telefonáty. Důvodem bývá strach z…

Článek v rámci předplatného Pobídněte své klienty k poskytování referencí

Doporučí-li vás současný klient dalšímu možnému zákazníkovi, vašemu…

Stojí váš produkt za to? Zjistěte, jak to vidí zákazníci

V rámci prodeje se využívají nejrůznější triky. Napadlo vás ale měřit také…

Výpis 261273 z celkem 445