Spousta prodejců a společností používá během snahy o zaujmutí klienta stále stejné vzorce chování jako ostatní. Všeobecně přijímané koncepty jako orientace na…
Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí.…
Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail…
Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com…
Získávání nových klientů se vám většinou prodraží. Dlouhodobý klient navíc…
Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme,…
V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí…
Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká…
Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…
I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého…
Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v…
Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com…
V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je…