Marketing - zprávy z HR

Účel CRM: Překvapit a potěšit klienty

Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do stejného hotelu. Hned po příjezdu vás na recepci čeká osobní dopis od ředitele hotelu. Není milé,…

Martin Kalenda, jednatel společnosti Image Lab s.r.o.

"Prodej nové generace" aneb Sales Skills na rozcestí

Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…

Konkurence se kopírovat nemá. Ale...

Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se…

Článek v rámci předplatného Inovativní nápady na zapojení zákazníků

Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj…

Je vaše webová stránka skutečně funkční?

Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…

5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu

Článek v rámci předplatného 5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu

Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí…

Chcete, aby se na webu lidé registrovali? Umožněte jim to prostřednictvím sociálních sítí

Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský…

Článek v rámci předplatného Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2014

Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v…

Článek v rámci předplatného 10 způsobů, jak předčit očekávání klientů

Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby…

Článek v rámci předplatného Využijte v zákaznickém servisu prvky hry

Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se…

Článek v rámci předplatného Nejčastější důvody, proč zákazníci nejsou loajální

Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou…

Dejte si pozor na 5 mýtů zákaznického servisu

Server CustomerThink.com přinesl výsledky zkoumání týmu společnosti Sales…

Článek v rámci předplatného Nové objevy v behaviorální ekonomii

Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních,…

Výpis 300312 z celkem 451