Marketing - zprávy z HR

9 kroků k dokonalému zákaznickému servisu

Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které nám mohou pomoci, a vyvíjí se i konkurence. Pokud chcete poskytnout zákazníkům v roce…

Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…

5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

Článek v rámci předplatného 5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle…

Článek v rámci předplatného Kdy je na čase zbavit se klienta

Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že…

Jak jednat s obtížnými klienty

Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne…

Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

Článek v rámci předplatného Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…

Jak zjistit problém dřív, než zákazník odejde

Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a…

Článek v rámci předplatného Postprodejní péče o zákazníka je klíčem k jeho udržení

Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi…

Článek v rámci předplatného Jak neztratit rozčileného zákazníka

Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí.…

Článek v rámci předplatného Proaktivní přístup zvyšuje loajalitu zákazníků

Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas…

Článek v rámci předplatného Jak získat zpět zapomenuté zákazníky

Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem.…

Podpora zákaznických služeb v době nejistoty

V nejisté době platí jiné zákony pro získávání a retence zákazníků.…

13 úkolů po dokončení prodeje

13 úkolů po dokončení prodeje

Zboží bylo doručeno. Teď je na čase zajistit si loajalitu zá…

Výpis 326338 z celkem 451