Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 kroků k zákaznické firemní kultuře

Vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka patří mezi základní předpoklady úspěšn&…

9 cest k řízení zákaznické zpětné vazby

Článek v rámci předplatného 9 cest k řízení zákaznické zpětné vazby

Zpětná vazba dokáže zlepšit váš byznys &…

10 tipů pro lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro lepší služby zákazníkům

Nedávná konference věnovaná efektivnímu provozu…

Proč končí dlouhodobé vztahy se zákazníky?

Článek v rámci předplatného Proč končí dlouhodobé vztahy se zákazníky?

Právě jste přišli o zákazníka, se kterým…

10 kroků ke spokojenějším zákazníkům

Článek v rámci předplatného 10 kroků ke spokojenějším zákazníkům

Skutečnost, že je mnohem nákladnější přilákat…

Úspěšný zákaznický servis překonává očekávání zákazníků

Článek v rámci předplatného Úspěšný zákaznický servis překonává očekávání zákazníků

I když zákazník nemusí mít vždy pravdu,…

5 snadných cest, jak ukázat zájem o zákazníka

Článek v rámci předplatného 5 snadných cest, jak ukázat zájem o zákazníka

Každý chce cítit, že si jej druzí váží,…

Jak posílit vztahy se zákazníky a partnery

Článek v rámci předplatného Jak posílit vztahy se zákazníky a partnery

Dobré vztahy se zákazníky a partnery pomáhaj&…

Jak si udržet zákazníky v obtížné době

Článek v rámci předplatného Jak si udržet zákazníky v obtížné době

Zákazníci jsou dnes bombardováni nejatraktivnějšími nabídkami všech dob. Je…

Jak na oslavu pro zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na oslavu pro zákazníky

Chcete v předvánoční době oslovit své zákazníky originálním způsobem?…

Špatná péče o zákazníky stojí firmy miliardy korun

Článek v rámci předplatného Špatná péče o zákazníky stojí firmy miliardy korun

Nekvalitní péče o zákazníky připravuje českou ekonomiku ročně o více než 19…

8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich…

Sedm pilířů zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Sedm pilířů zákaznických služeb

Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s…

Výpis 352364 z celkem 445