Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority marketingových týmů malých i velkých firem. Dnes se však nejinovativnější firmy snaží jít za…
Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy…
Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší…
Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je…
Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti…
Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního…
Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby…
Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví,…
Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…
Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře…
Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?…
Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je…