Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům. Většina z těchto tipů slouží jako připomenutí toho, co dávno znáte, ale příležitostně…

7 základních procesů zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného 7 základních procesů zákaznických služeb

Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani…

Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně…

Zůstaňte v kontaktu

Článek v rámci předplatného Zůstaňte v kontaktu

Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých…

Pět kroků k udržení zákazníků

Pět kroků k udržení zákazníků

Jaká úroveň udržení zákazníků je ziskov&…

Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti

Článek v rámci předplatného Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti

Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně…

To chce klid

To chce klid

Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení…

Tři chyby on-line zákaznického servisu

Tři chyby on-line zákaznického servisu

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…

Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Článek v rámci předplatného Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…

Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…

Jak na lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného Jak na lepší služby zákazníkům

Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…

Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také…

Základní pilíře zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Základní pilíře zákaznického servisu

V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…

Výpis 391403 z celkem 445