Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro udržení zákazníků

Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví, nebo s vaší firmou udržují interakce již delší dobu.- Neočekávané výhody udělají více než…

Sedm kroků k udržení zákazníků

Sedm kroků k udržení zákazníků

Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…

Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Článek v rámci předplatného Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře…

Jak na zákaznické stížnosti

Článek v rámci předplatného Jak na zákaznické stížnosti

Zákazníci si velmi dobře pamatují, jak s nimi va&…

Jak na náročné zákazníky

Jak na náročné zákazníky

Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?…

Co by měl umět Customer Service Representative?

Co by měl umět Customer Service Representative?

Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je…

Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

Článek v rámci předplatného Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům.…

7 základních procesů zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného 7 základních procesů zákaznických služeb

Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani…

Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně…

Zůstaňte v kontaktu

Článek v rámci předplatného Zůstaňte v kontaktu

Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých…

Pět kroků k udržení zákazníků

Pět kroků k udržení zákazníků

Jaká úroveň udržení zákazníků je ziskov&…

Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti

Článek v rámci předplatného Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti

Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně…

To chce klid

To chce klid

Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení…

Výpis 391403 z celkem 451