Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět základních, kterým je třeba se vyhnout.- Děláte ze služeb zákazníkům záležitost školení. Řada…
Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou…
Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…
Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…
Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru.…
Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…
Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…
V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…
Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…
Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…
Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…
Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…