Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý představuje něco jiného. Perfektní servis pro jednoho člověka může být nedostačující pro…
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…
Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…
Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…
Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…
Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…
Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…
Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…
Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že…
Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k…