Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku položil výzkum americké organizace Institute for Supply Management. - Nedostatečná…
Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…
Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých…
Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten…
Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny…
První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v…
Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…
Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…
Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví,…
Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy.…
Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé…
Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání…
Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…