Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického servisu, přinesl seznam šesti věcí, které společnosti známé svým perfektním servisem a…
Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního…
Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího…
Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…
Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s…
Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje…
Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit…
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…
Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se…
Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj…
Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…
Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí…