Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci sdílejí 8 dílčích kroků, které vedou k loajální klientele.
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…
Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…
Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro…
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…
Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…
Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém…
Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní…
Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický…
Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve…
I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy,…