Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým klientům. Průzkumy trhu, skupinová šetření, dotazníky či analýzy dat chování klientů, to…
Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace…
Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…
Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen…
Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…
Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…
Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro…
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…
Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…