Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pravidla online chatu se zákazníky

Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více klientů žádá možnost jednat s pracovníky zákaznického servisu přes chat. A stejně tak tuto…

Článek v rámci předplatného Manuál pro ty, kterým se povedla velká bota v zákaznickém servisu

Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…

Stačí 3 kroky a již nikdy nezažijete naštvaného klienta

Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…

Článek v rámci předplatného Deset inspirativních citátů o zákaznických službách

Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti.…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak klientům zjednodušit život

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…

Článek v rámci předplatného 6 vět, kterými dáte najevo empatii

Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…

Článek v rámci předplatného Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…

Článek v rámci předplatného Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům

Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…

Článek v rámci předplatného Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu

Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…

Pět nejčastějších systémových chyb zákaznického servisu

Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak polidštit zákaznický servis

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…

Článek v rámci předplatného 6 nejdůležitějších tipů pro skvělý zákaznický servis

V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes…

Článek v rámci předplatného Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli

Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…

Výpis 131143 z celkem 451