Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak zvládnout naštvaného klienta

V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného klienta. Rozrušení lidé totiž téměř neposlouchají, co jim říkáte, neuvažují logicky,…

5 tipů, jak vyřešit konflikt se zákazníkem

Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu.…

Přehnaná personalizace může klienta znechutit

Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc:…

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu

Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy,…

Článek v rámci předplatného Vylaďte mobilní komunikaci se zákazníky

Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi…

Specifika mileniálů a jejich očekávání v rámci zákaznického servisu

Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na…

3 kroky k zákaznickému servisu, který předčí očekávání vašich klientů

Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost…

Článek v rámci předplatného Jak znovu získat důvěru klienta poté, co se vám povedl kiks

Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k udržení zákazníků z řad mileniálů

Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou…

Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (1/2)

Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů

Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…

3 hororové zkušenosti klientů se zákaznickým servisem

Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis

Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…

Výpis 105117 z celkem 445