Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro udržení klientů zcela zásadní. Konkurence je v mnoha oborech velmi tvrdá a často je to…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…
Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…
Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do…
Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického…
Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů…
Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je…
Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického…
Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v …
Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi…
Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet…
Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost.…
Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují…