Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste udělali chybu, je tak spousta. Každá firma občas ve vztahu ke svým klientům udělá chybu. To, co…
Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou…
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…
Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…
Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…
Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…
Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…
Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a…
Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si…
Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…
Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…