Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak znovu získat důvěru klienta poté, co se vám povedl kiks

Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste udělali chybu, je tak spousta. Každá firma občas ve vztahu ke svým klientům udělá chybu. To, co…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k udržení zákazníků z řad mileniálů

Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou…

Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (1/2)

Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů

Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…

3 hororové zkušenosti klientů se zákaznickým servisem

Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis

Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…

Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela

Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností zákaznického servisu, které zajistí loajální klientelu

Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a…

Je váš zákaznický servis v dobré kondici?

Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si…

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného icon 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?

Několik strategií pro zvýšení spokojenosti klientů

Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…

Jak by měl vypadat ideální zákaznický servis?

Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…

Výpis 118130 z celkem 451