Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale samozřejmě doslova není. A co je důležitější, když se klient mýlí, neměli bychom pouze…
Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a…
Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si…
Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…
Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…
Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více…
Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…
Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti.…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…