Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned několikanásobného selhání zákaznického servisu. Nedokázal…
Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je…
Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné…
Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s …
Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš…
Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce…
Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi…
Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…