Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem

Dárky představují efektivní způsob, jak posilovat vztahy se zákazníky. Je však třeba dodržovat určitá pravidla,…

Usnadněte zákazníkům řešení problémů

Článek v rámci předplatného Usnadněte zákazníkům řešení problémů

Nespokojení zákazníci si nejčastěji stěžují na…

Základy řízení klíčových zákazníků

Článek v rámci předplatného Základy řízení klíčových zákazníků

Řada organizací nezná své nejdůležitější…

Tipy pro silnější vztahy se zákazníky

Článek v rámci předplatného Tipy pro silnější vztahy se zákazníky

Všichni máme jako zákazníci zkušenosti s…

Jak získat ztracené zákazníky?

Jak získat ztracené zákazníky?

Mnohé firmy nevěnují dostatečnou pozornost slibnému…

Vztahy se zákazníky nekončí nákupem

Vztahy se zákazníky nekončí nákupem

Firmy zbytečně poškozují svou pověst, když prodávaj&…

5 kroků k zákaznické firemní kultuře

Článek v rámci předplatného 5 kroků k zákaznické firemní kultuře

Vybudování firemní kultury zaměřené na z&…

9 cest k řízení zákaznické zpětné vazby

Článek v rámci předplatného 9 cest k řízení zákaznické zpětné vazby

Zpětná vazba dokáže zlepšit váš byznys &…

10 tipů pro lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro lepší služby zákazníkům

Nedávná konference věnovaná efektivnímu provozu…

Proč končí dlouhodobé vztahy se zákazníky?

Článek v rámci předplatného Proč končí dlouhodobé vztahy se zákazníky?

Právě jste přišli o zákazníka, se kterým…

10 kroků ke spokojenějším zákazníkům

Článek v rámci předplatného 10 kroků ke spokojenějším zákazníkům

Skutečnost, že je mnohem nákladnější přilákat…

Úspěšný zákaznický servis překonává očekávání zákazníků

Článek v rámci předplatného Úspěšný zákaznický servis překonává očekávání zákazníků

I když zákazník nemusí mít vždy pravdu,…

5 snadných cest, jak ukázat zájem o zákazníka

Článek v rámci předplatného 5 snadných cest, jak ukázat zájem o zákazníka

Každý chce cítit, že si jej druzí váží,…

Výpis 352364 z celkem 451