Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného Basics of dealing with an angry customer

From time to time, every salesperson or customer service representative encounters an angry customer. Though you should do your best to try to prevent such…

Článek v rámci předplatného 6 tips on how to motivate customer service employees and have happy customers

Engaging company employees that are in direct contact with clients is the…

Článek v rámci předplatného Tips on how to get a loyal clientele

What is the key to building a large, long-lasting, loyal clientele? A good…

Článek v rámci předplatného When a customer gets angry: Three tips on handling the situation

An angry client poses a big challenge for a customer service…

Článek v rámci předplatného Five deadly sins of customer service

 Customer service plays a key role in customer loyalty. In the worst…

Článek v rámci předplatného Three tips on how to achieve a loyal clientele

What is the key to building a long-lasting, loyal, large clientele? A good…

Článek v rámci předplatného How to react to excessive demands from an unreasonable client

The saying “The customer is always right” is not always true. Some clients…

Článek v rámci předplatného How to have satisfied customers

What is the key to building a big group of long-lasting, loyal clientele?…

Článek v rámci předplatného Ten stats about customer service that you should know

Customer service is the be-all and end-all of any successful business. And,…

Článek v rámci předplatného Key traits of a successful customer service agent

Customer service requires people with a certain attitude. Though some…

Článek v rámci předplatného Seven phrases to avoid when communicating with clients

One thing can be said in many different ways. And, when interacting with…

Článek v rámci předplatného How to apologise effectively and with dignity

An apology from a company to a client is often necessary. If you as a…

Článek v rámci předplatného Six rules of successful customer service communication with clients

There are too many unnecessary misunderstandings and negative situations in…

Listing 27 to 39 out of 320