Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak odmítnout přehnané požadavky klienta a přitom jej neztratit

Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co požadují, nemohli byste nikdy dosáhnout zisku. Někteří zákazníci jsou jednoduše řečeno příliš…

Článek v rámci předplatného Věrnostní program pro klienty: Co dělat a co ne

Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu…

Článek v rámci předplatného 10 statistik o zákaznickém servisu, které byste měli znát

Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší…

Článek v rámci předplatného Pět kroků k nastavení efektivního systému zákaznické péče

Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně…

Článek v rámci předplatného Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne?

Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top…

Článek v rámci předplatného Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem

Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši…

Článek v rámci předplatného Šest důležitých vlastností pracovníka zákaznického servisu

Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a…

Článek v rámci předplatného Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje

Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…

Článek v rámci předplatného Kroky k udržení top klientů

Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních…

Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Článek v rámci předplatného icon Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…

Článek v rámci předplatného Jak by měl vypadat ideální chat mezi klientem a firmou

Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační…

Článek v rámci předplatného Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu

Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité…

Článek v rámci předplatného Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít

Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…

Výpis 7991 z celkem 445