Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak zákazníci vnímají vaší firmu a jak vám budou dlouhodobě věrní. I skvělý produkt totiž…
Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na…
Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a…
Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který…
V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v …
Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších…
Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co…
Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu…
Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší…
Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně…
Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top…
Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši…
Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a…