Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co požadují, nemohli byste nikdy dosáhnout zisku. Někteří zákazníci jsou jednoduše řečeno příliš…
Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu…
Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší…
Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně…
Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top…
Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši…
Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a…
Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…
Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních…
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…
Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační…
Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité…
Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…