Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její vyhledávač zpracuje přes 5 miliard vyhledávání, zatímco Gmail se může pochlubit přibližně 1,5…
Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších…
B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných…
Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u…
Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále…
Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat…
V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a…
Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak…
Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na…
Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a…
Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který…
V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v …
Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších…