Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Deset statistik o zákaznickém servisu, které byste měli vědět

Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to jeden z nejčastějších důvodů, proč klienti preferují určitou značku nebo firmu, nebo ji…

Článek v rámci předplatného Klíčové vlastnosti úspěšného pracovníka zákaznického servisu

Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé…

Článek v rámci předplatného Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout

Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo…

Článek v rámci předplatného Jak se efektivně a s grácií omluvit klientovi?

Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná.…

Článek v rámci předplatného Šest zásad úspěšné komunikace s klienty v rámci zákaznického servisu

V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a…

Článek v rámci předplatného Udělejte z vaší značky "love brand"

Přimět zákazníky, aby vaše řešení vnímali jako nejlepší na trhu, je ve…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak zvýšit loajalitu zákazníků

Abyste získali loajalitu dnešního typu zákazníků potřebujete si s nimi…

Článek v rámci předplatného Optimalizujte náklady na služby zákazníkům pomocí vizuální asistence

Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit…

Článek v rámci předplatného 3 trendy v péči o zákazníky, které přinesl letošní rok

Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation…

Článek v rámci předplatného Jak pomoci vašemu obchodnímu týmu prodávat chytřeji a zvýšit prodej?

Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat…

Článek v rámci předplatného Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to

Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…

Článek v rámci předplatného Kreativita a zákaznická zkušenost – klíč ke znovuzapojení zákazníků po pandemii?

Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a…

Článek v rámci předplatného 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…

Výpis 4052 z celkem 445